Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

01 září


 

12 komentářů:

  1. Moc pěkné přání. Přeji to Jo dro hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase mi to mobil popletl. Omlouvám se, Rychle jsem to odklikla. ...Ti Jindro...

      Vymazat
  2. Moc krásné přáničko.
    Jindřiško,přeji ti hezký začátek měsíce září

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jindřiško moc děkuji za krásné přáníčko moc mě potěšilo

    OdpovědětVymazat
  4. Jindřiško, přeji ti vše nejlepší k svátku.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné přáníčko ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jindřiško,včera jsi měla svátek a ač jsem do kalendáře koukala,nevšimla jsem si.Mám v hlavě dnes a zítra lékaře.K svátku Ti přeji všechno nejlepší,hlavně hodně zdravíčka.

    OdpovědětVymazat
  7. Jituško moc děkuji 🍀🥰

    OdpovědětVymazat