Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

14 května

Mé kytičky..


 









 orchidejky








kávovník

kytičky od synů k narozeninám




8 komentářů:

  1. Jindřiško máš to moc hezké také mám kombinované i macešky tam mám v květinači ..

    OdpovědětVymazat
  2. Jéjda, to je krásy! Kytiček není nikdy dost :) kvete ti to parádně...♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně Ti to kvete a roste Jindřiško ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jindří, to je botanická zahrádka. Super. Já jsem ještě letničky nepořídila. Krásně kvetou orchidejky a super pokojovky.pa hezký den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně ti vše kvete. Dodatečně Ti přeji vše nejlepší k narozeninám, hlavně hodně zdraví a štěstí.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně Tě to doma kvete ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně Tě to doma kvete Jindřiško ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásné kytičky.V lodžii mám stejné,ale teprve začínají kvést.
    Orchidejky mi napadla nějaká potvora.Z devíti šest.Udělala jsem doporučená opatření,ale zda zachráním nevím.

    OdpovědětVymazat