Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

22 listopadu

Tak kdo už začal děvčata?

8 komentářů:

  1. Jidnřiško,klobouk dolů,nádhera.Krásné perníčky a úžasně nazdobené.
    Jsi šikovná.Co se mi třesou ruce,tak perníčky nepeču,neozdobila bych je.Dostávám
    od dcery a snachy.Jinak vánoční cukroví peču.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní perníčky. Ty já nepeču. Letos toho ani moc dělat nebudu. Nevdržím se zády a tak jen na ochutnávku, abychom dodrželi tradice, ale u nás jdou na odbyt spíše řízky a salát než pečivo. manžel má zvýšený cukr a tak sladké moc nesmí a já to moc nejím...

    OdpovědětVymazat
  3. Pane jo Jndřiško , tady už se peče ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jindřiško tak jsi dobra máš to krásné šikulko já to také nepeču perníčky dcerka je peče Tobiaš je má moc rád hezký mraziví den u nas pořádně mrzne a máme poprašek na zahradě ale na Lyse je dost sněhu..

    OdpovědětVymazat
  5. Jindřiško zdravím,perníčky jsou jak malovanééé...dílka máš krásnééé...přeji příjemné a pohodové dny...u nás již máme první sníh... ❣️🙋

    OdpovědětVymazat
  6. JIndří to je krása ⚛ ღ ♥ už pečeš šikulko. Máš perníčky krásně nazdobené ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jindři jsi šikulka, perníčky parádně nazdobené ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jindří, máš je přímo výstavní jsi opravdu dobrá aj můj muž chválí musela jsem ukázat hihi. Dnes jsem konečně zadělala na perníčky taky, ale vůbec se mi do ničeho nechce, máme starosti ohledně Čakínka 😢😢Opatruj se a hezký týden přeji♥

    OdpovědětVymazat