Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

15 listopadu

Už jste napsali Ježíškovi?

7 komentářů:

  1. Jindřiško moc hezké tak jsem ještě nepsala ha ha

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný obrázek. My už máme Ježíška koupeného. Zaplatili jsme si IN karty ČD na příští rok.

    OdpovědětVymazat
  3. Jindří, to je krásné ⚛ ღ ♥ no ještě jsem psaníčko neposlala ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je moc krásné.Nějaké tipy jsem už předala
    Jindřiško,měj hezký večer i celý víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Jindřiško zdravím, parádní obrázek jsi vytvořila ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jiřinko to je paráda já ještě nenapsala

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Jindřiško, no nenapsala ale dnes si jedu pro domácího kamaráda už nemůžu dospat hihi. Obrázky máš nádherné chodím se dívat. Jinak já teprve budu zadělávat těsto na perníčky a moc se mi do ničeho nechce to přiznávám, hlavně jak je všechno drahé. Měj krásný víkend ať se perníčky zadaří♥

    OdpovědětVymazat