Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

25 června

Koupila jsem si dřevěnou formu na plněné perníky a můj první pokus

8 komentářů:

  1. Tak to je super teda bezva nápad a kde jsi to koupila Jindřiško

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá báječně ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Forma je pěkná,asi podobnou má dcera a slíbila,že mi půjčí.
    Perníček vypadá báječně

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné. Forma je perfektní. Jen já perníčky nejím....ale líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to dobře**************

    OdpovědětVymazat
  6. Aha už vím, no ty kráso to Jindřiško neznám kde se dá koupit?

    OdpovědětVymazat
  7. To je parádní.Ještě jsem to neviděla.Perníky peču pro celou velkou rodinu...
    Přeji krásné letní dny ☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat