Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

20 května

6 komentářů:

  1. Krásný obrázek, přeji hezký zbytek neděle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojík Jindřiško úchvatný obrázek, nápadité, tvé kytičky ve sklenici .....paráda ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný nový týden Jindřiško, obrázek je hezký ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jindřiško,to je nádherný obrázek.Holčička je kouzelná
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné moc Jindřiško. Krásné dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné dílko , já jsem poslední dobou nebyla moc na pc, připravovala jsem sraz základky, hlavní aktér onemocněl a dal mi to na starosti na poslední chvíli. Také proto nás moc nebylo. Překvapilo mi co už je jich na krchově♥

    OdpovědětVymazat