Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

09 května

Dosadila jsem další kytičky,tak snad nezmrznou.Koupila jsem v Polsku jasmín,nevím jak vypadá. Je na první fotce.Ještě umýt okno a balkon

8 komentářů:

  1. Jak jsi pracovitá. Máš vše krásně osázené. Jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Jindřiško,máš tam hodně kytiček.Jasmín bych si hned koupila.Jedeme na pár dnů do Polska,tak až pojedeme domů něco nakoupím.Objednala jsem si také stojan na kytky.Já mám v lodžii i sezení a stůl a tak tolik místa na květiny nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško Poláci mají hodně hezkých kytiček.Někdy ani nevím jak budou vypadat.Třeba ten jasmín.Znám jen keř,ale do truhlíků nevím jak bude vypadat.Určitě si nějaké nakup.A stojan na kytičky jsem také koupila ,ten u nás v Ikei.Chtěla jsem schůdky ,ale ten se mi docela líbil.

      Vymazat
  3. Ahojky Jindřiško, to je krása ⚛ ღ ♥ máš to moc pěkné, ten stojan je také parádní.Tak ať se jim krásně roste a dělají radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky JIndří ⚛ ღ ♥ to je paráda. Krásně osázené. Ten stojan se mi líbí. Tak ať se květinkám dobře daří a dělají radost. ⚛ ღ ♥ napsala jsem už jeden komentík , ale hned zmizel možná ho najdeš ve spamu. Hezký víkend ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ty to máš také moc hezké Leni.Chtěla jsem schůdky na kytičky,ale tento stojan se mi zdá lepší. 💙

    OdpovědětVymazat
  6. Jejky to je krása, máš to nádherné ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jindřiško to je paráda,do Polska jezdím často mám to kousek.Kytičky už jsem viděla jen jsem ještě nenakoupila.Kupuju si tam i mini rajčatka a papričky.Mají hezké kytky.

    OdpovědětVymazat