Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

30 května

kvetou ...

6 komentářů:

  1. Jindřiško zdravím, kvete Ti to nádherně ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jindřiško,máš to nádherné.Máš asi podobnou lodžii jako já.Já tam mám ještě sezení,
    s kočkou se vyhříváme na sluníčku a hodně si tam teď čtu.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré ráno JIndří, to je krásná pastva pro oči. Nádherně vše kvete ⚛ ღ ♥ Hezký den a a´t to krásně roste⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně Ti to kvete. To je radost že?...Mám záhonek před domem, jen voda chybí, protože tu už dlouho nepršelo a tak taháme vodu z domova po mytí rukou a podobně...Dešťovka nám už došla.

    OdpovědětVymazat
  5. Jindřiško máš výstavní balkón a krásně ti vše kvete♥ Já letos moc toho nemám ale foto možná na blog dám hihi.Tak ať ti dlouho kytičky dělají radost:-)

    OdpovědětVymazat