Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

21 února

po deseti letech mi vykvetla..

8 komentářů:

  1. Nádherné květiny. Čemeřice mi nasadila květy, ale venku na záhonku před domem. Přeji Ti moc hezké dny Jindřiško.

    OdpovědětVymazat
  2. Jindřiško tak to máš moc hezké a určitě si rada jak to nakvetlo ..

    OdpovědětVymazat
  3. Jindřiško, krásně Ti to kvete. No ta orchidejka odpočívala pěkně dlouho. Je krásná ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera Jindřiško a určitě máš radost 💖💙 mě bohužel lopatkovec asi odchází to už bude třetí, tak nevím proč se mu u mě nedaří.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné květy.Mně kvetou hlavně orchidejky,ale pořád čekám,zda vykvete bromelie.mám dvě

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné květiny máš , ty jim určitě šeptáš do ouška♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jindří,
    ta orchidea má nádherný květ. Já mám Toulcovku (lopatkovec) na chodbě. Čeměřici mám přes zimu venku na okně, jinak na zahradě. Taky mi moc pěkně kvete.V bytě jsem jí pěstovat nezkoušela. Měj se fajně, pěkný víkend...♥

    OdpovědětVymazat