Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

26 srpna

Moje balkonová zahrádka 😄

10 komentářů:

  1. Jindří krásně Ti to kvete. Obdivuji macešky u mě prostě nejdou. Co je to za ty hrozny, vypadá to úžasně.Krása ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Leni to je vřes 😄😄😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jindří, je to velká krása ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Jindřiško máš to moc a moc krásné. Krásně ti to kvete.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi šikulka, máš to moc a moc krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jindří, máš to moc pěkně nakvetlé, balkón jedna radost. Měj se fajně...♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jindřiško,krásně ti kvete balkon.Mým květinkám se letos moc nedařilo.Dnes jsem zlikvidovala petunie a skomírají pořád fuchsie

    OdpovědětVymazat
  7. No páni Jindřiško to máš nádherně nazdobené a ten irský vřes se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné ti to kvete ♥ myslím, že jsem toto už komentovala ♥

    OdpovědětVymazat