Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

01 dubna

13 komentářů:

  1. TO je krásné ⚛ ღ ♥ hezký víkend Jindřiško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Kouzelný obrázek.
    Jindřiško,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je miloučký obrázek moc se mi líbí Jindřiško ******************************a hezký víkend také i když u nás máme plno sněhu .

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jindřiško to je roztomilý obrázek, přeju hezkou neděli u nás začalo taky sněžit

    OdpovědětVymazat
  5. MOC KRÁSNÉ JINDŘIŠKO ZDRAVÍM

    OdpovědětVymazat
  6. Jindřiško zdravím a moc chválím miloučký obrázek*******************

    OdpovědětVymazat
  7. Jindřiško, to je super obrázek ⚛ ღ ♥ mám dojem, ale že už jsem ho komentovala. Komentík nevidím, prosím jukni do komentářů, zda to nepadá do spamu. Mě už se to teď stalo několikrát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni byl ve spamu.❤️

      Vymazat
    2. Ahojky Jindřiško, tak jsem si to pamatovala dobře ⚛ ღ☘ také se mi to občas stane, že je někoho komentík ve spamu. papa ⚛ ღ☘

      Vymazat
  8. Moc pěkné. Zase mizí komentáře, tak doufám, že tento už zůstane
    Hezký večer Jindřiško

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné Jindřiško a zmrzlinka nemá chybu ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jindří, krásné dílko...♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jindřiško moc krásně jsi zase tvořila

    OdpovědětVymazat