Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

19 srpna






 

11 komentářů:

  1. Jindřiško moc hezký Ti to kvete slunečnice máš to určitě na balkoně že..pohodové odpoledne přeji 🌺🌹🌼🌺🍀🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško měla jsem ale v malém truhlíků se převrátily tak jsem je musela ostříhat...😄

      Vymazat
  2. Jindří slunečnice jsou parádní, líbí se mi. Jsou to taková sluníčka ⚛ ღ☘, prima den ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  3. Také je mám ráda Leni příště je zasejí do hlubších truhlíků...😄

    OdpovědětVymazat
  4. Slunečnice máš moc hezké Jindřiško ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné slunečnice.Mám je ráda.
    Hezký víkend Jindřiško

    OdpovědětVymazat
  6. to jsou nádherné slunečnice

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jindří, jsou krásné... v truhlíku i ve váze. Měj pěknou neděli...♥

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné slunečnice Jindřiško...mne letos nějak nešly...přeji prima nový týden...

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné slunečnice Jindřiško.
    Hezky jsi je nafotila. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  10. No páni Jindřiško to máš překrásné slunečnice líbí se mi moc ♥

    OdpovědětVymazat