Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

31 července

                                                          Rychlá dobrota ke kafíčku.



17 komentářů:

  1. hmmm, to může být dobréééé***************

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Jindřiško,taky občas dělám s červenou marmelkou,je to hezky barevné.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,hned vyzkusím ,mám na to chut,dík za recept.

    OdpovědětVymazat
  4. Jindří, to vypadá báječně ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jindřiško zdravím no určitě to také vyzkouším bezva večer popřeji ..

    OdpovědětVymazat
  6. Listové těsto už nekupuji a dělat ho se mi moc nechce. Ale může to být dobré.

    OdpovědětVymazat
  7. Jindřiško to vypadá báječně.Píšu si a děkuji.
    Vidím to poprvé.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky moc zdravím,bylo to moc dobré.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je lákavé, opíši si to a vyzkouším Jindřiško ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jindří, určitě vyzkouším a písnu ti. Vypadá to dobře :-)...♥

    OdpovědětVymazat
  11. hmmm, to může bt dobrééé******************************

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím Jindřiško to určitě vyzkouším,a vypada to moc dobře a jak nebude vadit přidám na Kouzelnou vařechu na můj druhy blog určitě jako recept od Jindřišky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně Romanko,ale také jsem ho našla .😄

      Vymazat
  13. Zdravím Jindřiško a přeji příjemný nový týden....vypadá lákavě...vyzkouším....děkuji ti za komentíky...(já vypla komentáře až mne bude lépe tak je zapnu...díky za pochopení)

    OdpovědětVymazat
  14. to vypadá dobře , určitě to vyzkouším Jindřiško

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to musí být dobrota, dala bych si hned 😃

    OdpovědětVymazat