Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

20 července

Naše úroda melounu.

 

5 komentářů:

  1. Jindřiško to teda čumím že si to tak vypěstovala super zdravím nešel mi internet po bouřce tak už to je opravene v sobotu jsem byla v Palkovicích byl tam festival dechovek a gulášové hody mám na druhém blogu fotečky ..

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy to je pořádný kousek. Doufám, že bude i dobrý..

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to tedy koukám.Melouny mám hodně ráda a manžel ten vůbec

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem pěstovala melouny, ale letos jsem je zasela pozdě. Kdysi jsem měla až 5 kg meloun. Sice v našich končinách jsme sklízeli až na konci srpna a začátku září, ale to nám nevadilo. Měli jsme z melounů radost.

    OdpovědětVymazat
  5. Jindřiško krásný meloun šilkulka

    OdpovědětVymazat