Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

22 července

                       Po česnekové lázní. Další hezký rostou , zatím odpočívají a nekvetou.



9 komentářů:

  1. To je nádhera. O česnekové lázni pro orchideje jsem neslyšela. Musím se poohlédnout. Máš nádherný exemplář.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná orchidej Jindřiško. Mně jedna odpočívá a druhá už mi nasazuje na květ.Měj krásné letní dny

    OdpovědětVymazat
  3. Jindří , to je krása ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jindřiško krásné...tak ať dělaj radost!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jindří, to je kráása. Já mám takové chudinky :-( o té česnekové lázni nic nevím...♥

    OdpovědětVymazat
  6. Máš je Jindřiško krásné, o česnekové lázni slyším poprvé. U Lenky jsem četla o vodě ze slupek z brambor.

    OdpovědětVymazat
  7. máš je krásné, Jindro, česnek sice nepoužívám na ně, ale kvetou mi také krásně, měj prima víkend

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně ti kvetou.Mně teď šest odpočívá a jedna dokvétá.Ale už taky zase začnu s česnekovým lekvarem

    OdpovědětVymazat