Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

27 února

                                  Ježíšek mi donesl váleček,tak jsem vyzkoušela sušenky.



11 komentářů:

  1. Také dobrou chut Jindřiško krásně si napekla ***************

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy to je nádhera Jindřiško. Hned bych zobla...Máš je nádherné

    OdpovědětVymazat
  3. Týýýýýýýýý jó to je dobrůtek ⚛ ღ☘ já si vezmu jó :-) ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  4. JSOU MOC KRÁSNÉ JINDŘIŠKO

    OdpovědětVymazat
  5. ..krásné sušenky-můžu se zeptat z jakého těsta jsou?Mám podobný váleček ale nevím co s ním?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušel a jsem poprvé a recept na domácí sušenky jsem našla na internetu.
      350g hl.mouky
      150g Hery
      120g cukru moučka
      1vejce
      1žloutek
      lžička vanil.cukru
      1/2pr.do peč.

      Vymazat
    2. DĚKUJI-JSI MOC HODNÁ!!!!

      Vymazat
  6. Tedy Jindřiško,to koukám.Takový krásný váleček,hned se po něm podívám na internet.To by se mi líbilo,takové krásné sušenky.Děkuji,že jsem zase o něco chytřejší.

    OdpovědětVymazat
  7. Jindřiško váleček a dáreček super a sušenky úžasné 👍🍪☕

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to dobře, Jindří.Tak jen peč :-)...♥

    OdpovědětVymazat
  9. Nemá chybu, vypadá to moc fajn***********************

    OdpovědětVymazat