Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

06 ledna


 

8 komentářů:

  1. Úžasný obrázek Jindřiško. Líbí se mi opravdu moc. ..Jo... kde jsou ty časy, kdy jsme z okna koukali na narvané nádraží a supící parní mašiny. Pach kouře a sazí jsme měli za běžné a přesto mám pocit, že jsem v bytě neměla tolik prachu, jako mívám nyní....Teď je nádraží prázdné, dokonce vytrhali některé koleje a jezdí tu motoráky. Ale vzpomínky mi zůstanou. Přeji Ti příjemné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško máš pravdu.Takovým vláčkem jsem jako dítě jezdila s mojí maminkou k babičce na Valašsko.V zimě byl hezký namrzlý,ale bylo to kouzelné.😀😀😀

      Vymazat
    2. Ahoj, děvčata, musím reagovat :-) Taky mám na parní mašiny moc pěkné vzpomínky a ty nám zůstanou. Jako pětiletá jsem chodila s babičkou sbírat na trať uhlí.Vláček tam projel párkrát za den,věděla kdy tam můžeme. Babi mi ušila ze starého pytle malou zástěrku, pouze od pasu s kapsou. S dědou jsem jezdila, žebřiňákem, který tahal koník do lesa na dříví. Měli chaloupku pod lesem nad tratí, a ohromnou zahradu, kterou protékal potok. Jejich jediný soused byla kamenná kaplička, tam jsme s babičkou nosily luční kytky a svíčky. Bóže, to je krásných vzpomínek. Jindří, obrázek je moc pěkný...♥

      Vymazat
    3. Aličko je to tak.Krásné vzpomínky.Někdy si přeji ,aby naše vnoučata mohly toto prožít.💙

      Vymazat
  2. Moc krásný obrázek ☘ღ ♥ hezký večer Jindří ☘ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní obrázek Jindřiško ♥ V pondělí jdu na operaci pravého oka a tak nevím jak budu na počítači. Drž mi pěstě, aby vše dopadlo OK.

    OdpovědětVymazat
  4. Jindřiško moc hezký obrázek také se mi líbí hezký večer přeji zdravím..****************

    OdpovědětVymazat
  5. Jindřiško,to je nádherný obrázek.Konečně máme sníh,ale dlouho asi nebude je to mokré

    OdpovědětVymazat