Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

28 září

                               Kytičky podle Leničky.Chutnají skvěle,příště je budu dělat tenší.♥♥♥



8 komentářů:

  1. jeden k odpolední kávičce by nebyl? Hezký dnešní den přeji

    OdpovědětVymazat
  2. Jindřiško,nádherný obrázek.Také jsem si recept u Lenky opsala,ale nakonec jsem pekla něco jiného,ale určitě vyzkouším.Vypadají nádherně a určitě i hodně chutnají

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem je podle Lenky dělala, jsou jednoduché a chutné , s dcerou jsme říkaly, že by nebylo špatné dát doprostřed nutelu.🍀🌞🍀 Obrázek je pěkný 🍀🌞🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si říkala že by šlo dát i skořicový cukr....

      Vymazat
  4. Moc pěkný obrázek...a určitě jsou moc chutnéééé...

    OdpovědětVymazat
  5. Týýýý jó Jindří to je pecka, mám radost, vypadá to báječně❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Jindřiško moc hezké obrázky a už sem tady **************************

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný obrázek. Moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat