Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

21 srpna





12 komentářů:

  1. Zdravím Jindřiško, moc pěkné i zajímavé fotografie asi z výletu viď? Měj krásný víkend.🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Museli jsme vytáhnout děti od telefonu.Bylo příjemně a hezká procházka zakončená na Ostravici domácí zmrzlinou...

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď..jo je to mánie asi všude stejné někdy bych ty mobily všem vyhodila :-) zmrzlinku tu já můžu na kila hihi

      Vymazat
  2. Jindřiško moc hezké fotečky je tam krásně jeli jsme kolem .♥♥♥♥krásný víkend přeji

    OdpovědětVymazat
  3. fotky pěkné, Jindro, jen dnešní architektura se mi na Čeladné nelíbí, působí to cize a nabubřele, stará Čeladná měla svoje krásné kouzlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko to mi se to líbí,hned bych tam šla bydlet...🤗🤗🤗

      Vymazat
  4. Zvony jsou pořádné a povídání o nich zajímavé.Moc krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné zvony. A když se rozezní kdekoliv, mám vždycky husí kůži a opravdu si tu nádheru vychutnávám. Moc pěkné fotografie Jindřiško. Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotečky Jindřiškooo

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotečky Jindřiško a to zakončení procházky byla parádn í 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky Jindřiško 💕🌸🧡🌸💕

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné, Jindří, zvony já opravdu moc ráda. Máme i u nás na našem kostelíku, vyzvání každou neděli před desátou hod. a svolává na mši. Kostel máme takřka za zahradou, vidím na hodiny pod věží...♥

    OdpovědětVymazat