Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

2. 4. 2020

                             Letos sice pomlázka nebude,ale přesto jsem udělala pár perníčků.

7 komentářů:

  1. Šikulko, máš to krásné 🌞🌺💕🌷❣️

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné perníčky.Já letos asi udělám jen mazanec a beránka pro nás. Mladým bych to neměla jak předat na

    OdpovědětVymazat
  3. Máš je nádherné Jindřiško. Naše Hanka také peče perníčky. Já je moc nemusím, tak že manžel jich pár na chuť dostane.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěknéééé****** Jsi šikulka♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jindřiško,ty jsi šikovná.To bych vůbec nesvedla je tak krásně nazdobit.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi dobrá Jindřiško a smekám, já letos nebudu nic dělat a co mám nachystané koledy tak je s manželem asi sníme hi,hi:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeden jako druhý...jsi šikulka Jindřiško

    OdpovědětVymazat