Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

08 dubna

                         Tak jsem vyfotila měsíc mobilem.

5 komentářů:

  1. Super Jindřiško******** on byl včera pěkně vidět a dnes je úplněk, dala jsem si nabít křišťál,aby mi dobil energii.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Jindřiško. Také jsem ho fotila., ale dnes ráno...Nakonec mě to vylákalo ven a tak jsem ho fotila, jak zapadal měsíc a vycházelo sluníčko i když se krajinou táhla mlha. Fotky postupně dám na blog.

    OdpovědětVymazat
  3. Týýý jó paráda ❤️🌺🌼⭐🌹🌟🌙

    OdpovědětVymazat
  4. Jindřiško,pěkně jsi zachytila úplněk mobilem.Já fotila foťákem,ale mám v tom směru stromy,tak to jde těžko

    OdpovědětVymazat
  5. Jindřiško moc hezké zachycene to máš .

    OdpovědětVymazat