Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

20. 3. 2020

Šijeme...

7 komentářů:

  1. Parádní rouška s ozdůbkou, jsi šikula 💕🍀🌹🌧🌷☂💕 prima víkend Jindří 💕🍀🌹🌧🌷☂💕

    OdpovědětVymazat
  2. No páni Jindřiško ty jsi úplně na všechno moc šikovná, je krásná opravdu moc.Jak mě to štve že šít nemůžu :-( Měj hezký víkend a dávej na sebe pozor!....🌺🌷🌹🌺🌷🌹🌺

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc hezké šikulko *********************a opatruj se

    OdpovědětVymazat
  4. Jindřiško,moc krásná rouška.Už žiju také barevné,prostěradla došla.Kdo má stroj,tak u nás žije pro nemocnici,domov důchodců a pečovatelské domy.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná rouška. Také jsem šila...

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné Jindřiško ,já jsem ušila jen 2 pro mě a pro manžela 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat