Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

20. 2. 2020

Tento recept mám od kamarádky,
pekla jsem ho a byl dobrý.Všem chutnal:
------nejsem žádná pekařka ,ale fakt je to jednoduché....
dáš si tam jaké chceš semínka a já dala 2 hrnky hl. mouky a
1 hrnek žitné chlebové .....vím že tvůj čas je drahocenný
ale zase vím že rada jíš dobré věci-a svoje!!

7 komentářů:

  1. Jindřiško no máš to krásné určitě chutnal hezké odpoledne přeji ..

    OdpovědětVymazat
  2. ...jen jej vidím, mám na něj chuť....Super zajímavý recept.

    OdpovědětVymazat
  3. Jindřiško,moc děkuji,že jsi sem dala recept a postup.Určitě chléb vyzkouším.Já střídám tři druhy,kupovaný vůbec nejím a tento určitě vyzkouším.Baví mě to

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá báječně a jistě tak i chutná. Mám chleba ráda 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá pěkně, děkuji za recept. Já kupuji malý chleba nedopečený přímo z obchodu kde ho pečou a doma si ho dopékám ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jindřiško vypadá pěkně...děkuji...vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
  7. Páni ten vypadá dobře, děkuji za recept vyzkouším (◕‿◕)🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat