Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

06 listopadu

    1.                                

    9 komentářů:

    1. předpokládám,že tuhle krásnou zábavu áte doma na okně, pak je to super, Jindřiško****************

      OdpovědětVymazat
    2. Je Jindřiško, to je jako u nás. Legrace je, jak se střídají a někteří se jakoby rozčilují a brání si boudičku. Je to lepší jak programy v televizi a je to bez reklam.😀 Taky se na ně vydržím koukat hlavně po ránu, pak přiletěli kolem poledne a kolem třetí hodiny odpolední.
      Mohli bychom si podle nich řídit hodiny.
      😀👍🕖

      OdpovědětVymazat
    3. Ahoj, Jindří, takhle to máme také. Létají celý den. Máme budku připevněnou na bok okna, koukám na ně při vaření, jsou boží...♥ :)

      OdpovědětVymazat
    4. Týýý jó to je paráda Jindří, máš zábavu 💞🌹💞

      OdpovědětVymazat
    5. Jééééééééééééééééé tak to máš super hezkou podívánou u nás zase na stromě jsou a pak na kraj střechy sedaji **********************

      OdpovědětVymazat
    6. Jindřiško,to je úžasné.Mám to na krmítku podobné.Pořád čekám,že přijdou i jiní ptáčkové jako každý rok.Zatím jenom sýkorky.Manžel říká,že jsem koupila hrozné krmítko a proto k nám nejdou.Je zelené.Brzy dám také fotky,jak průběžně fotím.

      OdpovědětVymazat
    7. To je něco tak krásného Jindřiško♥ já mám na balkóně velikánskou misku,ale nikdy se mi nezadaří takto nafotit ani nahrát :-( i když jdu pomalounku tak prchají asi se mě bojí jaké to přišlo strašidlo hihi...🌹💖🌹👱

      OdpovědětVymazat
    8. perfektní*******🍀⛅🍁🍂☀️🌿 já mám dvě krmítka na dvorku a jedno na ořechu , chodí tam vrabci a sýkorky. Za okno někdy chodí straky, ale nikdy se mi to nepodařilo nahrát 🍀⛅🍁🍂☀️🌿

      OdpovědětVymazat