Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

14 října


9 komentářů:

  1. Jindřiško,moc krásný obrázek.Já se bojím docela ráda u nějakého napínavého filmu nebo knížky,ale venku se bojím už jak se začne šeřit a to se mi zase už nelíbí

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný obrázek. Jsem na tom stejně jako Jituška.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný obrázek. Jsem na tom stejně jako Jituška.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné jako vždy Jindřiško...já se nebojím snad ničeho jen pavouků,švábů,kobylek hihi 1****************

    OdpovědětVymazat
  5. To já se take nebojím ale jenom žižali nemusím a hady ha ha obrázek moc hezký *********************

    OdpovědětVymazat
  6. Hihihi skvělé dílko, to já mám husi kůži z pavouků a potkanů, no a někdy z hororu ♥️♥️♥️🍀🍁🍂☀️

    OdpovědětVymazat
  7. překrásné Jindřiško******** já tedy nemusím pavouky, myši, hady a ani tu dlouhotrvající tmu, ale u té se tak nebojím jako u těch zvířátek ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné Jindřiško****************

    OdpovědětVymazat