Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

04 srpna


8 komentářů:

  1. Tak už i ty, Jindří...já doufám, že dají blog do cajku.Obrázek je moc pěkný...♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. super, Jindro, vítej mezi námi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Jindří, vítám Tě. Máš to tu moc krásné a zvládla jsi to na jedničku s hvězdičkou ❤🌺❤🌺❤❤ na Tvůj blog už se nedostanu. Obrázej je moc krásný ❤🌺❤🌺❤❤ koukala jsem tam na ten kaktus a najednou to nahlásilo chybu.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné Jindřiško.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný obrázek Jindřiško, jen ještě zde Ti odpovím♥ Jsi šikovná blog máš krásný, rady nepotřebuješ ale i já jsem šikovná poradila jsem Slávince a konečně už jí jdou komentáře :-) No Jindřiško nejdou vložit jelikož mají jinou webovou stránku nemají blog.cz také jsem na to přišla, zkus odkaz z návštěvní knihy.Ale já Magdu mám nevím jak se mi to podařilo,nevím možná mi to něco hlásilo,že se nebude zobrazovat,ale zobrazuje se mi zde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkazy i na ostatní straky vložit jdou. Ukáže se oznámení. To odkliknu odkaz vložím a uložím. Vkládá se jen část po koncovku."cz./" To co je za ní už ne. Pak to nefunguje. Tak že kopírovat odkaz jen po to lomítko. Hezký den děvčata .

      Vymazat
  6. Moc krásný obrázek Jinřiško************

    OdpovědětVymazat
  7. překrásné Jindřiško*******

    OdpovědětVymazat