Do Vaší srdeční banky na číslo účtu 2024 Vám uložíme 365 dní. Utraťte je za zdraví, lásku a štěstí.

31 července


6 komentářů:

  1. Srdečně zdravím Jindřiško. Jsem ráda, že jsi přesídlila sem také a vítám Tě tu na bloggeru. Obrázek je moc krásný. Konečně zase mohu Tvoje úžasné práce komentovat ...jupííííí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško,děkuji za radu i za pochvalu.Ještě tady bude spoustu práce,ale pomalu to půjde.❤️❤️❤️

      Vymazat
  2. Jindřiško no já vím hi,hi hned jsem si tě dala do přátel i komentovala obrázky i blog hi,hi musela jsem být první:-) máš to moc zde krásné a jsem ráda,že tu jsi MTMR☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko,budu chodit na vyzvědy...❤️❤️❤️

      Vymazat
    2. No nevím jak Ty Jindřiško ale já z toho byla na paroh hi,hi jen věřím,že ty si poradíš i Jaruška má dobré rady♥♥♥

      Vymazat
  3. Jindřiško to jsem moc ráda že jsi tady už mi ty obrázky chyběli pořád to nejede ten blog.cz tak jsem si ještě vytvořila jeden mám tam fotografie najdeš mne tam na blogeru ..obrázky super*****************************

    OdpovědětVymazat